Přehled reklamních formátů:
-
Letáky v interiéru vozidel
formát A4 (na výšku), A3 (na šířku), letákový pás (84 x 29,7 cm)
-
Samolepicí fólie na karosérii
nástupní nebo nenástupní strana autobusů, tramvají a trolejbusů; formát dle zvoleného typu vozu
-
Samolepicí fólie na oknech
zadní okno nebo okna na nástupní straně autobusů; formát dle zvoleného okna
-
TRAMBOARD
nenástupní strana tramvají; formát dle zvoleného typu vozu
-
BUSBOARD
nenástupní strana autobusů nebo trolejbusů; formát dle zvoleného typu vozu
-
Zadní čelo
zadní čelo autobusů; jednotný formát
-
CL SIDE
nástupní nebo nenástupní strana autobusů, tramvají a trolejbusů; jednotný formát
-
Celovozová reklama
celovozový polep autobusů, tramvají a trolejbusů
-
CITYLIGHT vitrína
jednotný formát
-
Cedule na stožárech trakčního vedení
jednostranný nebo oboustranný nosič; jednotný formát
...podrobnější informace naleznete v ceníku
Pravidla obsahu reklam:
Reklamou se pro účely této smlouvy rozumí zejména veřejné oznámení, bez ohledu na technické či materiálové ztvárnění, kterým se propagují činnosti, služby či výrobky Objednatele nebo třetí osoby. Reklama nesmí být v rozporu s předpisy EU a s platným právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, v platném znění, zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon, jakož i dalšími obecně závaznými právními předpisy, a dále pak v rozporu s etickými, morálními a profesními normami, zejména aktuální verzí Kodexu pro reklamu vydaným Radou pro reklamu. Reklamou a její instalací nesmí být porušovány rovněž právní předpisy vydávané městem Ostrava či Moravskoslezským krajem, a to včetně těch, které se v budoucnu stanou účinné.
Objednatel je povinen při realizaci svých kampaní respektovat, že reklamní nosiče nelze využít k propagování:
- politické reklamy, včetně volební reklamy (mimo CITYLIGHT vitríny),
- náboženství,
- pohřebnictví, kremačních, hřbitovních služeb a příbuzných oblastí,
- hazardu,
- erotiky.
Reklama umístěná na majetku Dopravního podniku Ostrava (dále jen DPO) zároveň nesmí poškozovat dobrou pověst DPO ani třetích osob, případně být způsobilá způsobit jim jinou újmu.
Pokud nebude DPO souhlasit s obsahem kampaně (především z důvodů uvedených výše), vyhrazuje si právo případně odmítnout reklamní kampaň nebo reklamní plnění. Z tohoto důvodu si vyhrazujeme právo odsouhlasit grafický návrh a obsah kampaně (náhled reklamy) před uzavřením zakázky.
dpo.cz/reklama