Děkujeme Vám, pokud jste se rozhodli napsat nám svou připomínku, radu nebo názor. Velmi si toho vážíme. Dříve, než začnete vyplňovat některý z formulářů, máte možnost zhlédnout stránku nejčastějších dotazů. Je možné, že odpověď naleznete právě na této stránce. Při vyplňování formuláře, prosím, věnujte pozornost výběru kategorie Vašeho podnětu nebo dotazu. Budeme se snažit odpovědět Vám co nejdříve. Z kapacitních důvodů však někdy odpovíme s odstupem až několika týdnů. Mějte prosím trpělivost.
Dotaz
Vyplněním tohoto formuláře můžete získat informace o nejrůznějších oblastech městské hromadné dopravy, provozované Dopravním podnikem Ostrava.
Dotaz k ODISce, jízdence na bankovní kartě a Kreditní jízdence
Prostřednictvím tohoto formuláře můžete získat odpovědi na dotazy spojené s užíváním ODISky, jízdenky na bankovní kartě a Kreditní jízdenky (např. o e-shopu, transakcích, elektronické peněžence apod.)
Chybné odbavení
Prostřednictvím tohoto formuláře můžete nahlásit chybu při elektronickém odbavení ve vozidle Dopravního podniku Ostrava.
Pochvala
Pokud jste se setkali s profesionálním přístupem zaměstnance Dopravního podniku Ostrava nebo s mimořádnou vstřícností či ochotou, podělte se prosím s námi o takové poznatky. Rádi Vaši pochvalu předáme zaměstnanci.
Stížnost
V rámci zvyšování kvality služeb přivítáme Vaše přípomínky k městské hromadné dopravě provozované Dopravním podnikem Ostrava.
Ztráty a nálezy
Ztratili jste nebo zapomněli své osobní věci ve vozidle Dopravního podniku Ostrava? Podívejte se prosím do seznamu nalezených věcí.
Porucha jízdenkového automatu
Formulář pro případ, že vám jízdenkomat nezapsal požadovanou částku na ODISku či Kreditní jízdenku nebo Kreditní jízdenku vůbec nevydal, a přitom nevrátil peníze.
Žádost o vyjádření k existenci sítí a zařízení nebo k stavební dokumentaci
Podkud potřebujete vyjádření k existenci sítí a zařízení Dopravního podniku v oblasti vaší stavební činnosti nebo vyjádření k stavební dokumentaci využijte k tomu prosím oficiální formulář.
Reklamace SMS jízdenky
Pokud cestující neobdržel SMS jízdenku, i když dodržel všechny pokyny pro nákup, může podat reklamaci vyplněním on-line reklamačního formuláře Výsledek reklamace Vám sdělen písemně v zákonné lhůtě 30 dní.