Colors: Blue Color

Zatravnění tramvajové trati na Výškovické ulici. Zajišťuje tišší tramvajový provoz a snižuje prašnost z okolní dopravy. Atraktivní travní porost v kolejišti má navíc automatizovanou umělou zálivkou. Na nedaleké Pavlovově ulici od dnešní půlnoci spouští Dopravní podnik Ostrava (DPO) provoz na zmodernizované tramvajové trati se zrekonstruovanými nástupišti.

Dopravní podnik Ostrava (DPO) je oficiálním dopravcem para hokejistů Mistrovství světa v para hokeji 2021. To probíhá od 19. do 26. června v Ostravě. Sportovci mají po celou dobu šampionátu k dispozici 3 nejmodernější tyrkysové autobusy Solaris Urbino 12 CNG z vozového parku DPO. Para hokejisté budou využívat klimatizované, 100% nízkopodlažní vozy až čtyřikrát denně například pro převozy mezi sportovišti. DPO se pro hokejisty navíc chopil i celé organizace jízd. Přepravu pro hendikepované sportovce zajišťuje DPO na MS již po několikáté.

Dopravní podnik Ostrava (DPO) začal osazovat vegetačním krytem z předpěstovaných travních koberců tramvajový pás na Výškovické ulici. V kombinaci s moderně zrekonstruovanou tratí tak zajistí nejen místním obyvatelům až o 4 decibely tišší provoz tramvají. Skončí tak téměř rok trvající náročná oprava Výškovické ulice, kde už na konci dubna město převzalo zmodernizovanou křižovatku, včetně nových nástupišť u obchodního centra Kotva.

Nenechte si ujít pohledy na dominanty Ostravy z výšky, kterou neznáte! Dopravní podnik Ostrava (DPO) zve na jízdu po nové vyhlídkové trase linky č. 88 obsluhované tyrkysovými doubledeckery. Atraktivní patrové autobusy budou od první červnové soboty pravidelně o víkendech a svátcích propojovat dva nejnavštěvovanější turistické cíle Moravskoslezského kraje: Dolní oblast Vítkovice a Zoo Ostrava. První spoj slavnostně vyjede z DOVu v sobotu 5. června 2021 ráno za účasti ředitelů DPO, DOV, Zoo Ostrava i primátora města Ostravy.

Dopravní podnik Ostrava na ně vypsal výběrové řízení a zahájil přípravu stavby první vodíkové plničky

Dominující vysoké zásobníky na vodík. Zastřešené výdejní místo s plnicími samoobslužnými stojany před vjezdem do areálu. Už za dva roky součást autobusových garáží Dopravního podniku Ostrava (DPO) na Hranečníku. DPO požádal o sloučené územní a stavební řízení na výstavbu nové vodíkové plničky. Zároveň spustil tendr na prvních deset autobusů s pohonem na vodík.

Základní organizace odborového svazu DOSIA při DPO a.s. ukončila stávkovou pohotovost. Ta trvala od druhé poloviny prosince loňského roku. Důvodem pro její vyhlášení byly podle odborářů nové podmínky optimalizace autobusového a trolejbusového provozu, které doprovázely spuštění optimalizačního systému OPTIBUS s cílem zefektivnit provoz a výpravu.