Daleko vyšší ochrana cestujících - cíl, kterého teď pomůže dosáhnout antikolizní systém v tramvajích Dopravního podniku Ostrava (DPO). Nejen profesionálně vyškolení řidiči DPO, nově posílí ochranu bezpečí cestujících i v ČR unikátní antikolizní systém fungující ve zkušebním provozu. Od tohoto týdne se už i na něj mohou cestující spolehnout ve dvou nejmodernějších ostravských tramvajích Stadler, primárně nasazených na lince č. 8 mezi Porubou a centrem města.
Dopravní podnik Ostrava (DPO) zaznamenává výrazný pokles vytíženosti na některých tramvajových a trolejbusových linkách. Na některých tramvajových spojích poklesla vytíženost mezitýdně po zavedení lockdownu až o 30 %, na některých trolejbusových spojích dokonce o více než 60 %. Od 8. 3. 2021 do odvolání tak bude na některých linkách po 16. hodině platit omezený jízdní řád.
Dvacet čtyři kusů elektrobusů včetně dvou rychlonabíjecích stanic - doposud největší zakázka na dodání elektrobusů v České republice, míří do Dopravního podniku Ostrava (DPO). Celou tuto flotilu dodá DPO společnost Solaris Bus & Coach. První elektrobusy značky Solaris by mohly Ostravou jezdit už na jaře 2022.
K 1. březnu 2021 posílil Dopravní podnik Ostrava (DPO) svůj komunikační tým. Novou tiskovou mluvčí se stala Tereza Šnoblová. Jako bývalá televizní redaktorka a moderátorka bude mít v DPO na starosti zejména vztahy s médii a tvorbu a organizaci mediálních výstupů firmy. Její předchůdkyně Karolína Hřivnáč Rycková v řadách DPO zůstává, nově se ještě více soustředí na přímou komunikaci s cestujícími a vylepšování komunikačních kanálů směrem k nim.
Strana 3 z 3