- nákup jízdenek pomocí mobilního telefonu,
- výhodná alternativa k běžným jízdenkám,
- platí pouze ve spojích Dopravního podniku Ostrava a.s.,
- platí pro tarifní oblast OSTRAVA XXL (zóna 2).
Nenastupujte do vozidla MHD bez doručené SMS jízdenky
Do vozidla MHD smí cestující nastoupit pouze s platnou / doručenou SMS jízdenkou. SMS jízdenku cestující obdrží nejpozději do 2 minut od odeslání. Pokud cestující SMS jízdenku z nějakého důvodu neobdrží, je povinen uhradit jízdné jiným způsobem. Na nedoručenou SMS jízdenku má cestující právo podat reklamaci.
Daňový doklad - pro SMS jízdenky z čísla 902 30 ("staré číslo")
Daňové doklady pro SMS jízdenky zakoupené na telefonním čísle 902 30 (společnost COMVERGA a.s.) získáte ZDE
Nákup jízdenky SMS zprávou
s využítím služby Premium SMS / platba z telefonního účtu
Základní podmínkou pro nákup SMS jízdenky je aktivace služby Premium SMS na zákaznické lince u mobilního operátora majitele mobilního komunikačního zařízení. Pokud tato služba není aktivní, SMS jízdenku není možné zakoupit. Do mobilního telefonu se neinstalují žádné aplikace a nejsou nutné žádné další úpravy nastavení. SMS jízdenku lze získat pouze se SIM kartou českých mobilních operátorů.
Jízdenky:
Ceny jízdenek jsou včetně DPH.
70minutová obyčejná 1
35 Kč
text SMS
DPO70
poslat na číslo
902 06
70minutová zlevněná 1 2
17 Kč
text SMS
DPO70Z
poslat na číslo
902 06
24hodinová obyčejná
100 Kč
text SMS
DPO24
poslat na číslo
902 06
24hodinová zlevněná 2
50 Kč
text SMS
DPO24Z
poslat na číslo
902 06
Poznámky:
1 o sobotách, nedělích a státních svátcích platí 90 minut
2 platí pouze pro přepravu dětí od 6 let do dovršení 15 let věku a pro přepravu psů a zavazadel.
Duplikát SMS jízdenky
Pokud si SMS jízdenku v době platnosti omylem smažete, můžete získat její duplikát:
Pošlete SMS zprávu ve tvaru DPOD na číslo 900 06 03
Duplikát SMS jízdenky
3 Kč
text SMS
DPOD
poslat na číslo
900 06 03
Daňové doklady k SMS a SEJF jízdenkám
Daňové doklady najdete na adrese SMSjizdenka.dpo.cz
Reklamace
Pokud cestující neobdržel SMS jízdenku, i když dodržel všechny pokyny pro nákup, může podat reklamaci vyplněním on-line reklamačního formuláře Výsledek reklamace bude cestujícímu sdělen písemně v zákonné lhůtě 30 dní.
Kontakty
Službu provozuje a technicky zajišťuje
GLOBDATA a.s., www.globdata.cz
Infolinka
po – pá 9:00-17:00 h • telefon +420 267 090 338 • e-mail: info@globdata.cz
Obecná pravidla k Premium SMS službám naleznete na www.platmobilem.cz